ممکن است برای خیلی از ما پدرها و مادرها پیش آمده باشد که در تعامل با دختر نوجوانمان دچار مشکل شده باشیم. تغییرات روحیه دختران در دوره نوجوانی می تواند عاملی برای بروز این مشکل باشد؛ اما قطعاً می توان با شناخت روحیات نوجوانان دراین دوره، تعامل بهتری با ایشان برقرار کرد. به این ترتیب دختران نوجوان پدر و مادر را مانند همیشه به عنوان دوست و همراه در کنار خود یافته و از تجربیات آنها در گذار دوره نوجوان استفاده خواهد کرد.   کلاس جیبی «من و دخترم» مجموعه ای از ۱۲ رفتار و راهکار است که بدون مقدمه و موخره، یک راست می رود سر اصل مطلب و  به والدین امکان تعامل سازنده تر را با دختران نوجوان آموزش می دهد. ویژگی مهم این بسته، کوتاه بودن، عملیاتی بودن، امکان پیاده سازی در لحظه و آسان به خاطر سپردن راهکارهای ارائه شده است، به گونه ای که مخاطب به راحتی می تواند هر راهکار را به کار بسته و نتیجه آن را ارزیابی کند. همچنین برای مخاطبانی که علاقه مند به دانستن بیشتر در خصوص مبانی و یا تجربیات عملی تر در هر راهکار و رفتار هستند، ویدئوهای آموزشی می تواند بسیار کمک کننده باشد.   در کلاس جیبی «من و دخترم»، برای هر رفتار و راهکار، یک کارت رفتاری طراحی شده که شما می توانید روی گوشی و یا رایانه خود آنها را نگهداری کنید و هر وقت دوست داشتید این کارتها را ملاحظه و رفتار مرتبط را به خاطر آورید و آن را بگذارید جزء رفتارهایی که روزانه باید از خود نشان دهید!   همچنین در این بسته آموزشی، یک کارت عضویت در باشگاه اعضای «من و دخترم» هم برای شما تدارک دیده شده که شما می توانید با اسکن بارکد روی کارت، وارد باشگاه در تلگرام شده و تجربیات خود را در خصوص پیاده سازی این رفتارها با سایر اعضای باشگاه به اشتراک بگذارید. ضمناً کارشناس مشاور هم در باشگاه حاضر است و می تواند گاهی به سوالات شما در خصوص این رفتارها هم پاسخ دهد   امیدوارم این مجموعه در ارتقای سبک فرزندپروری شما موثر باشد.

مقدمه

درس ۱

درس ۲

درس ۳

درس ۴

درس ۵

درس ۶

درس ۷

درس ۸

درس ۹

درس ۱۰

درس ۱۱

درس ۱۲

درباره نسل سالم دات کام

نسل سالم دات کام، بستری است برای معرفی رفتارهای هنجار در حیطه های مختلف و تلاش جهت نهادینه کردن این هنجارهای رفتاری با ابزارهای مختلف مانند آموزش، بازی سازی، معرفی کتب طبقه بندی شده و …
نسل سالم دات کام، مجالی است تا هر یک از ما در مورد مهارتهای زندگی , رفتارهای هنجار آن بیشتر بدانیم و این ارزشها را به نسلهای آینده و فرزندانمان منتقل کنیم. اینگونه همه ما در پرورش نسلی سالم، کارآمد و آینده ساز سهیم خواهیم بود.
نسل سالم دات کام برای تحقق این مأموریت، نوآوریهای متعددی در شیوه های آموزش و رفتارسازی ارائه داده و تلاش دارد با روشهای نوین، اثر مداخلات رفتارسازی را بهینه کند.
نسل سالم دات کام امیدوارم است با این فعالیتها، شاهد پرورش نسل سالم با رفتارهای هنجار نهادینه شده باشد