سال كنكور دوراني است كه همه ما آن را تجربه كرده‌ايم. سالي پر از شور و هيجان و مملو از خاطرات تلخ و شيرين. اگر كمي به اطرافيان خود بنگيريد، درخواهيد يافت كه همه آنها به گونه‌اي نگران شما هستند.   پدر و مادر نگرانند و آرزو دارند كه امسال به خير و خوشي سپري شود، اولياي مدرسه هم مي‌كوشند تا بهترين شرايط تحصيلي را براي شما فراهم آورند و … . در اين ميان، ما هم نگران حال شماييم. اما از ديدي ديگر و زاويه‌اي متفاوت. دوره‌اي كه شما در آن هستيد، زماني است كه ديگر برنخواهد گذشت.   در اين اوقات و با اين شرايط است كه يك پيشامد غير مترقبه مي‌تواند برنامه‌هاي شما را به هم بريزد، شما را آشفته كند و از اعتماد به نفس شما براي ادامه كار بكاهد. بيماري‌ها و مشكلات سلامتي غير قابل پيش‌بيني از اين دسته‌اند.   مشكلات بهداشتي و سلامت كه ممكن است شما را درگير كنند، عموماً قابل پيشگيري هستند، به شرطي كه به موقع شناسايي و رفع شوند. بعضي از اين مشكلات در اين روزها نشانه‌اي از خود بروز مي‌دهند كه با كشف آنها مي‌توان جلوي پيدايش آنها را گرفت و برخي ديگر كه ناگهاني بروز مي‌كنند، با رعايت نكاتي قابل رفع هستند.   کلاس جیبی «سلامت در سال کنکور» شامل ۲۰ راهکار عملیاتی رفتاری برای مراقبت سلامت در این سال مهم در زندگی شماست. هر ویدئو، یکی از مراقبتهای مهم این سال را برای شما شرح داده و  نکات مهم آن را به شما گوشزد می کند.   امیدواریم با رعایت نکات این کلاس جیبی، امسال بهتون خیلی خوش بگذره!

درباره نسل سالم دات کام

نسل سالم دات کام، بستری است برای معرفی رفتارهای هنجار در حیطه های مختلف و تلاش جهت نهادینه کردن این هنجارهای رفتاری با ابزارهای مختلف مانند آموزش، بازی سازی، معرفی کتب طبقه بندی شده و …
نسل سالم دات کام، مجالی است تا هر یک از ما در مورد مهارتهای زندگی , رفتارهای هنجار آن بیشتر بدانیم و این ارزشها را به نسلهای آینده و فرزندانمان منتقل کنیم. اینگونه همه ما در پرورش نسلی سالم، کارآمد و آینده ساز سهیم خواهیم بود.
نسل سالم دات کام برای تحقق این مأموریت، نوآوریهای متعددی در شیوه های آموزش و رفتارسازی ارائه داده و تلاش دارد با روشهای نوین، اثر مداخلات رفتارسازی را بهینه کند.
نسل سالم دات کام امیدوارم است با این فعالیتها، شاهد پرورش نسل سالم با رفتارهای هنجار نهادینه شده باشد