خانواده فینگیلی و جینگیلی 

الگوی استفاده از عروسکهای انگشتی برای آموزش هیجانات و احساسات

مجموعه عروسکهای انگشتی خانواده فینگیلی و خانواده جینگیلی، با هدف کمک به پدر و مادرها و به منظور آموزش تحلیل رفتار و شناسایی زنجیره فکر ـ احساس ـ رفتار به کودکان طراحی شده است.

این بازی هر احساس برای دختر (جینگیلی) و پس (فینگیلی) به صورت جدا طراحی شده و در هر بسته بازی یک احساس هدف قرار می گیرد احساساتی که برای آن بازی طراحی شده عبارتند از خشمگین، حسود، خوشحال، ترسیده، کنجکاو، غمگین

 در هر بسته پنج کارت، سناریو، یک عروسک انگشتی متناسب با احساس و در کنار آن عروسک انگشتی پدر و مادر و همچنین دکتر بی کو قرار دارد.

 

kalle (1)

قیمت: ۵۰،۰۰۰ تومان

برای خرید این محصول لطفا به یکی از ۲ طریق زیر عمل کنید:

۱٫ تماس با شماره ۰۲۱۷۶۷۱۲۴۶۵

۲٫ پیامک نام محصول به شماره ۰۹۳۳۴۱۳۸۰۶۳

درباره نسل سالم دات کام

نسل سالم دات کام، بستری است برای معرفی رفتارهای هنجار در حیطه های مختلف و تلاش جهت نهادینه کردن این هنجارهای رفتاری با ابزارهای مختلف مانند آموزش، بازی سازی، معرفی کتب طبقه بندی شده و …
نسل سالم دات کام، مجالی است تا هر یک از ما در مورد مهارتهای زندگی , رفتارهای هنجار آن بیشتر بدانیم و این ارزشها را به نسلهای آینده و فرزندانمان منتقل کنیم. اینگونه همه ما در پرورش نسلی سالم، کارآمد و آینده ساز سهیم خواهیم بود.
نسل سالم دات کام برای تحقق این مأموریت، نوآوریهای متعددی در شیوه های آموزش و رفتارسازی ارائه داده و تلاش دارد با روشهای نوین، اثر مداخلات رفتارسازی را بهینه کند.
نسل سالم دات کام امیدوارم است با این فعالیتها، شاهد پرورش نسل سالم با رفتارهای هنجار نهادینه شده باشد